چابهار چگونه شهری است؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 22 شهريور 1399
بازدید : 2
نویسنده : علی رضایی

شهر بندری چابهار با مساحتی در حدود ۲۴٬۷۲۹ کیلومتر مربع یکی از شهرهای جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان است. این شهر تنها بندر اقیانوسی ایران است که در کرانه دریای مکران و اقیانوس هند واقع شده است. چابهار طبیعتی بکر و دست نخورده و مردمانی مهمان نواز دارد؛ این بندر یکی از مهمترین چهارراههای کریدور شمال- جنوب بازرگانی جهانی است از این رو خرید بلیط هواپیما چابهار علاوه بر مسافران برای بسیاری از تجار و صاحبان صنایع و مشاغل نیز حائز اهمیت است. همانطور که از اسم این شهر نیز پیداست چابهار، بندری همیشه بهاری است و دارای بهترین کرانه اقیانوسی و معتدلترین هوا در جنوب کشور است.

فرودگاه چابهار

فرودگاه چابهار یا همان فرودگاه کنارک فرودگاهی کوچک در شهرستانی با همین نام است که به دلیل فاصله نزدیک با بندر راهبردی چابهار، پروازهای فراوانی از طریق آن انجام میشود. با این حال به دلیل اینکه فرودگاه کنارک در حال حاضر با کمبود امکانات و مساحت اندک مواجه است و گنجایش و توانایی خدمت رسانی در این منطقه مهم بازرگانی را ندارد، قرار است به زودی فرودگاه بینالمللی چابهار در منطقه آزاد تجاری-صنعتی چابهار ساخته شود.

فرودگاه فعلی چابهار دارای دو پایانه مجزا برای پروازهای داخلی و بینالمللی، دو باند پروازی به طول ۳۷۸۵ و ۲۷۴۳ متر و به عرض ۴۵ متر است و قابلیت پذیرش هواپیماهای پهن پیکری نظیر ایرباس 380 را دارد. همچنین، باند فرودگاه چابهار برای انجام پروازهای شب نیز تجهیز شده است.

برخی از نقاط دیدنی چابهار

بندر همیشه بهار چابهار سالانه میزبان جمع کثیری از گردشگران داخلی و خارجی است. این شهر بهشتی از ناشناخته هاست از این رو خرید بلیط هواپیما چابهار می تواند به منزله شروع یک سفر پر هیجان برای گردشگران ماجراجو باشد. از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر بندری می توانیم به قلعه پرتغالی ها، کوه های مینیاتوری، تالاب لیپار، مسجد جامع دزک، موزه محلی چابهار، غارهای بان مسیتی، درخت مکر زن، گِل افشان ها، منطقه حفاظت شده گاندو، خلیج گواتر، درخت انجر متبرکه، گورستان جن، جاده ساحلی چابهار، جنگل و درخت حرا، خلیج چابهار، روستای تاریخی و غارهای تیس، موج افشان و... اشاره کنیم.

سوغات و ره آورد چابهار

در چابهار می توانید تمامی لوازم مورد نیازتان در سفر را با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید و با چمدانی پر از سوغاتی به شهرتان بازگردید. از جمله مهمترین سوغاتی های چابهار می توانیم به ماهی و میگو، شیرینی لندو و صنایع دستی بی نظیری چون سوزن دوزی، خامه دوزی، سفالگری، حصیربافی، سکه دوزی، گلیم بافی و... اشاره کنیم.

 بهترین زمان خرید بلیط هواپیما چابهار

همجواری چابهار با دریا و نزدیکی به مدار رأس السرطان و مسیر جبهه های استوایی موجب شده تا این شهر دارای آب هوایی گرمسیری معتدل با رطوبت نسبی باشد. پس همانطور که گفتیم بندر چابهار شهری همیشه بهار است به گونه ای که شاید بتوانیم بگوییم این شهر اصلا پاییز و زمستان ندارد. از این رو تمام فصول سال می تواند بهترین زمان خرید بلیط هواپیما چابهار برای شما و سفر به سیستان و بلوچستان باشد.

بلیط ارزان هواپیما چابهار

همانطور که می دانید قیمت بلیط چابهار در یک مسیر خاص، تحت تاثیر عوامل مختلفی همچون نوع کلاس پروازی، شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط و... می باشد. از این رو برای خرید بلیط ارزان چابهار بهتر است هنگام جستجو، بلیط ها را در شرایط یکسان با هم مقایسه نمایید نه اینکه از ابتدا به دنبال ارزانترین بلیط هواپیما چابهار باشید!

فراموش نکنید ارزانترین بلیط چابهار لزوماً و همیشه مناسبترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. پس حتماً تمامی امکانات و شرایط پروازی را در نظر بگیرید و سپس با توجه به بودجه و سلیقه خود، یک بلیط ارزان هواپیما چابهار را رزرو و خریداری نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما چابهار

پیشرفت روز افزون سامانه های ارائه دهنده بلیط هواپیما، قطار و خدمات سفر در سالهای اخیر موجب شده است تا خرید بلیط چابهار در هر موقعیت زمانی و مکانی به کاربران فروشگاه های اینترنتی پیشنهاد گردد. از مزیتهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما چابهار که بیش از هر چیز دیگری سبب رضایت و آرامش خاطر مسافران در سفرهای داخلی شده است می توان به سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون محدودیت زمانی اشاره کرد.

شایان ذکر است خرید اینترنتی بلیط هواپیما چابهار در تیک بان، تنها با در اختیار داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، یک کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و مشخصات فردی میسر است و کاربر برای خرید آنلاین بلیط چابهار، ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشد.





:: برچسب‌ها: بلیط ارزان چابهار , بلیط لحظه آخری چابهار , بلیط هواپیما چابهار , بلیط چابهار , بلیط چارتر چابهار , خرید بلیط چابهار , قیمت بلیط چابهار ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگی در مورد بلیط لحظه آخری استانبول و آموزش کامل نحوه خرید بلیط لحظه آخری ارزان استانبول

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com